2011. február 27., vasárnap

Könyvekről általában part 2.

Újratervezés...
Szóval azt kezdtem el ecsetelni az említett incidens előtt, hogy:
Rájöttem, hogy ez a molyolás függővé tesz. Mert egyre másra olvasom az értékeléseket és idézeteket, és hát nem győzöm várólistára tenni a könyveket. XD Mert mindig találok egy újat, amitől "hűűűű meg haaa"-zok, és "fúúúfúúváá ez is dejólehet", és "áá megint egy újabb szerelmetes regény". :)
Persze nem csak szerelmes-romantikus könyveket fogok forgatni (bár tény, hogy a nagy százalékat azért ilyenek teszik ki). Na de mégsem ilyen Nora Roberts féle telenovellák, amiben Juan Carlos de la Vergas és Miguela asta la Vista féle hősök szenvednek 200 oldalon keresztül. XD :))

Jah, meg a másik... Értékelések között rengeteg olyat látok, mint pl. a Rómeó és Júlia (ha már a romantikánál tartunk.. :D), meg az Anyegintól elkezdve a Fauston át az Egy magyar nábobig bezárólag. Hát én ilyeneket nem fogok értékelni. Már csak azért sem, mert tisztes kis gimnazista voltam, és cserkészbecsszóra elolvastam (majdnem) minden kötelező olvasmányt. (Ez alól a Kőszívű ember fiai kivétel volt, mint említettem volt :D) Szóval azokról nem írok véleményt, mert akkor nem maradna időm az újabb példányokra. :)
Deee, ha már itt tartunk: Shakespeare-t kifejezetten komálom. ;)

Azért íme néhány kedvenc, a teljesség igénye nélkül:
- Daniel Keyes: Virágot Algernonnak
- Nicholas Evans: A suttogó
- Stephenie Meyer: Alkonyat kvartettje :) (Én is romantikus nőből vagyok, na. Nem lenne ellenemre egy Edward :P)
- Rácz Zsuzsa: Állítsátok meg Terézanyut! (Minden pasinak kötelező olvasmánnyá tenném!!)
- Joe Alex: Ördögi játszma
- Laurell K. Hamilton: Anita Blake sorozat (Igaz, még nem értem a végére.)
- Dan Brown: A Da Vinci-kód
- Émil Ajar: Előttem az élet

Azon gondolkodom, ki kellene találnom valami értékelési skálát, ami alapján bekategorizálhatom az olvasott könyveket.

2 megjegyzés:

  1. Sorba várólistára könyveket, és nem haladok, illetve mindig látok új és jobbnál jobb értékeléseket szindrómával megnyugtatlak nem vagy egyedül! XD :)) (Moncs)

    VálaszTörlés
  2. Akkor jó :)))
    Jó lenne haladnom, mert lassan lejár könyvtári idő :)

    VálaszTörlés