2015. január 18., vasárnap

E.L. James: A sötét ötven árnyalata

"A gyönyörű fiatal milliárdos, Christian Grey egyedi ízlésétől és sötét titkaitól elbátortalanodva Anastasia Steele kilép a kapcsolatból, és beindítja karrierjét a seattle-i könyvkiadónál.
De a Christian iránt táplált vágy még mindig jelen van minden egyes ébredésénél, és amikor a férfi egy új megállapodást ajánl fel, Anastasia képtelen ellenállni. Újra lángra lobban perzselően érzéki viszonyuk, és Anastasia egyre többet tud meg sérült és megszállott "Ötven árnyalatának" szívszaggató múltjáról..."

Figyelem! A következő sorok cselekményleírást tartalmaznak! Szóval aki nem szeretne spoilert olvasni, annak eddig és ne tovább! ;)

Talán egy fokkal jobban tetszett az első köteténél. Bár továbbra is átlag 5 oldalanként szexbe torkollott minden egyes beszélgetés Ana és Christian között, ennek ellenére én úgy éreztem, hogy izgalmasabbra, krimisebbre sikerült azáltal, hogy az író újabb személyeket keltett életre Leila és Jack Hyde személyében.
Meglepődtem Christian reakcióin, kiváltképpen az előszobában bekövetkezett Pál-fordulásán. Egy igazi Uralkodó fél soha, semmilyen körülmények között nem változna át Alávetett féllé.. legalábbis szerintem.. Ez is mutatja, hogy Christian személyisége mennyire egy kamasz hullámzó érzelmi világát tükrözik vissza. Hiába van úgy beállítva, hogy ő a domináns fél, nekem szinte végig úgy tűnt, hogy valójában Ana az, aki irányít és orránál fogva vezeti a férfit.
Továbbra is pontosan annyi szenvedés van benne, mint az Alkonyatban volt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése