2011. július 22., péntek

A minap történt...

... Na jó, nem éppen a minap, mert van már az egy hónapja is. Az úgy volt, hogy hónom alá vágtam a jó kis Barcelonás táskám, benne az éppen olvasandó könyvemmel, mert az ember lánya soha nem tudhatja, hol jön rá az olvashatnék. Berobogtam a Rossmannba (ez itt a reklám helye XD), erre.... Ilyet még nem basztam. Már bocsánat a szóhasználat miatt. Arra volt már példa, hogy valami régen vett kozmetikai eszköz becsipogott a táskámban.. kifelé jövet.... Na de hogy befelé menet is Csőrike módjára csipogjon??! Hát jó, tudomásul vettem, hogy álmomban biztos elraboltak az ufók, és fémeket építettek be testem különböző pontjaiba, és biztos azok miatt sípolnak rám. Azonban! Vásárlás után is hát nem becsipogtam? Lángvörös arccal fordultam a biztzonsági őr felé, ártatlan arcot vágva, hogy "kérem szépen, én ugyan nem loptam, mert amúgy is látni lehetne rajtam, ha valami csínyben gongolkodnék", de csak azért is kipakoltatták a táskám. Aztán jött a megvilágosodás az őrnek: "Van Önnél könyvtári könyv?" Nálam ne lenne vazze?!

Szóval ez a titok nyitja. Diszkrimináció a könyvtári könyvekkel szemben. Még a Rossmannból is kiközösítik őket. Cöhh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése